Reis Berliini

Berliinist

Berliin on Saksamaa pealinn, see on Euroopa liidu suuruselt teine linn.  Seal elab 3.5 mln elanikku.

Lennureis

Otsustasin sinna minna emaga. 14. Aprillil asusime teele. Kõigepealt viidi meid autoga Riia lennujaama.  Lennuk väljus Riia lennujaamast kell 17:15 ja jõudsin kell 21:05 kohaliku aja järgi Berliini . Pidime tegema ka vahemaandumise Stockholmi. Kui olime kohal, läksime kohe hotelli ja magama.

Hotell

Meie ööbisime ühes Berliini kesklinna hotellis. See asus otse jõe kaldal ja hinna sees oli ka hommikusöök.Hotellis oli meil üks tuba.

Esimene päev

Esimese päeva hommikul sõime hommikusöögi hotellis. Siis jalutasime veidi linnas ja käisime ka Tropical Islandis, mis on Berliinist väljas. See on üks veepark, kus sõime ka õhtust "Tropical Gardeni"-nimelises restoranis. Käisime ka sealses suveniiripoes ja ostsime suveniire.

Tropical islands

See on üks troopiline teemapark  Berliinist 50 km eemal. Seal on ka poed, restoranid ja onnid, kus saab ööbida.Seeal on ka tehisvihmamets, kus on üle 50 000 taime. Lisaks on seal ka basseinide ala, troopiline küla koos traditsiooniliste hoonetega. Lisaks on seal ka purskaevud ja liutorud.

Teine päev

Järgmisel päeval käisime  loomaaias. Õhtupoole käisime shoppamas kesklinnas ja   sõime pitsat Pizzahutis ja jõime kohvi Starbucksis kohvikus.

Kolmas päev

Käisime kesklinnas ringi ja käisime ka Brandenburgi väravate juures. Siis käisime  ka muuseumisaarel Vanas muuseumis , Uues muuseumis ja Pergamoni muuseumis.

Tagasi tulemine

Tagasi asusime laupäeval kell 9:20 Berliinist. Seekord pidime tegema vahemaandumise Londonis, tagasi jõudsin Riiga kell 21:55. Siis tuldi meile lennujaama vastu.

Hinnad

Muud kulud: 60 €
Loomaaed: 19.5 €
Kokku: 1060 €

1. Oleks tahtnud rohkem tegevuste kirjeldusi, muljeid ja eriti pilte.

VastaKustuta
  2. Oleks tahtnud rohkem tegevuste kirjeldusi, muljeid ja eriti pilte.